VAFAN!

nu måste jag fan göra ngt åt min situation!
jag e 22 år gammal och mitt liv håller på att gå åt skogen... JA skogen.
jag ligger ensam i min säng för att min älskling är i ö-vik hos söstra si, och när jag inte är med henne så tänker jag en massa...
vad ska jag göra i livet? hur ska jag klara mig? jag har två deltids jobb nu. fick mer eller mindre ett till idag.7
men jag klarar inte av att få skitet att gå runt. e mer eller mindre skuld satt varje månad och jag HATAR det !
tack gode GUD för att jag har irmeli... hade fan inte klarat mig utan henne... hade gått under.
DENNA månaden har jag fan nästan 5000 kvar i skulder. men kaske kanske med lite tur och hårt arbete kan jag bli kvit dom flesta skulder nästa månad... hoppas bara jag får massa med jobb!'
ska fan ringa och bönfalla (heter det så?) Nordic... hoppas att jag får alla fredagar/lördagar på KC då sparar jag automatiskt casch genom att inte gå ut. hoppas att jag får lite tider hos Packers nästa vecka och framöver...
sen kanske jag kan fylla resten av tiden på dyngnet med skol jobb....
hmm... sen har jag ju det där jobbet hos ekmans farsa.
fan om jag inte ska lyckas med detta..
fast jag vill ju ha lite tid till att träna lite oxå (trotts att jag inte tränar mkt) nätterna ska jag ju spendera med irmi om jag inte jobbar.
GE MIG ETT BÄTTRE JOOOOOOOOBB!
DOUCE FAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0