Sortan4life

Jag kom hit till jobbet (nordic Aero) och fick då beskedet att jag skulle sitta i sorteringen, vilket inebär att jag står vid ett band där väskor kommer ner och lägger som på rätt vagn, detta kAN va lite jobbigt :/ men nu råkar det va så att jag ofta har ganska tur med sånna här saker att jag kom hit. Ser att bandet e FULLT med väskor! Kg tänker att d e lika bra att köra hårt och bli klar med allt sen kan jag à det lugnare. SåjG biter ihop och måttet väskorna SPRUUUUTA ut. Mn till min förvånig tog detta kaskad sprut av väskor slut efter ca. 1min! Dan va nice tänker jag. Och aa. D ÄR nice! Jag sitter i min förtälj, i värmen, med en kopp gott kaffe! Och givetvis har jag min underbara underbara iPhone med mig så livet e ganska bra just nu :) jag surfar. Bloggar lite kollar Youtube. Aa chillar! Det ända som hade gjort detta bättre är om min älskade Irmeli va här med mig! Saknar henne så! Oh well. Back to "work" ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja.

Vad roligt att du uppdaterar baby! <3

2009-11-06 @ 11:52:07
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0