seriösa problem!

jag fattar inte varför jag inte kan sova som en normal person längre!
nu har jag jobbat i natt från 22 till 03.30 sen körde jag och hämtade martin men ärligt!
jag kom hem och va inte inärheten av trött d e dagar/nätter som detta jag önskar att jag lirade WoW forfarande :P
nu kommer jag va helt seg på inspälningen oxå :S
tänkte skriva massa grejer men jag pallar fan inte :P
ska nog göra ngt vettigt... städa... nope.
ska nog köra och fixa ngt att käka, efter en kväll som igår kan jag fan göra det... fick 200 i dricks för att lets face it... folk gillar mig :)
sen fick jag 200 till för att hämta martin.
party hard party hard!
jag lyssnar på Andrew W.K - party hard... d va inte typ touretts...
fast fatt hur kul d hade vart och läsa en blogg från ngn med touretts :P

"idag gick jag till affären, jag handlade KUKENS HORIGA FITT SLEM I ANALET och mjölk, nu ska jag andvända det i min kaka"

hahaha! fan va BRAAAAAAAA jag ska fan googla det NU!

undrar om PK blir sur om jag ringer henne och väcker henne för lite morgon... prat?
:O
 OH NO HE DIDENT...... JODÅ! :P asså ärligt det borde va en lag som säger att man MÅSTE va vaken fett länge innan man bloggar, man kommer ju på sååå mkt mer roligt :D
jag vet inte äns vad jag skriver just nu!
faaan försöker hitta millencollin - e20 norr på spotify....
FITT SPOTIFY hittar ju INGET!
nu orkar jag inte mer
Kiss da baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0