deppig och jag vet inte!

e fan trött asså. inte bara för att jag vart uppe tidigt utan e trött på mitt liv.
det fins så mycket jag älskar med mitt liv, som den positiva mäniska jag är har jag alltid kunnat se till det positiva i mitt liv. men nu kan jag inte.
tänker till tider på min lycka. min älskling, min hälsa, mina goda vänner och självklart hur kul jag har när jag spelar.
men det jag tänkr mest på är det negativa.när jag väl börjar kan jag inte sluta och jag begraver mig själv.
penga besvär trots att jag jobbar röven av mig. allt jag missar pga träning, jobb och brist på pengar.
ibland e det hur bra som helst men ibland vill jag bara bort!
vill bara flytta bort. lämna allt och rymma.
men jag hade saknat för mkt som finns här!
jag årkar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0